Шановні панове експлуатанти бронетанкової техніки.
Хто б що б вам не казав, куди б не тицяв пальцями і яких би не згадував документів
Запам'ятайте наступне:
НЕ ІСНУЄ НОРМИ СПИСАННЯ ПАЛЬНОГО ДЛЯ РОБОТИ БТР НА МІСЦІ.
Її просто немає.
Норма №1 Додатку №1 до наказу Міністра Оборони україни №01 від 06.01.1999 року, а також зміни до нього у наказі №513 від 13.10.2009 року НЕ ВИЗНАЧАЄ СПИСАННЯ ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛЬНОГО ДЛЯ РОБОТИ НА МІСЦІ КОЛІСНИХ БТР ТА БРДМ.
Ні
одного
слова.
Це означає, що все, що ви "спишете" за якимись мутними ще радянськими наказами, за чиїмись рекомендаціями "я знаю що ми так завжди робили" і воно "пройде", доведеться відкупити за власний рахунок.
Норма витрат пально-мастильних матеріалів для роботи на місці (літрів за годину) встановлюється лише для проведення занять з бойової підготовки, пов'язаних з тривалою роботою двигуна на місці. Тому що Норма враховує пуск, прогрів двигуна та короткі зупинки.
Норма витрат пально-мастильних матеріалів для роботи в русі (літрів за годину) встановлюється лише для випадків роботи з навісним обладнанням (а для звичайних танкістів та піхоти - це або колійний трал ПІД ЧАС РОБОТИ, або навісне бульдозерне обладнання ПІД ЧАС РОБОТИ.), а також у випадку буксирування іншої машини. У цьому випадку не застосовується норма для роботи в русі у літрах на один кілометр.
Норми для бронетанкової техніки визначені для руху по сухій польовій дорозі, для інших випадків існують додаткові надбавки (Норма 2), які можна застосовувати без обмеження (більше не існує обмеження на максимум 30%)
Уважне вивчення керівних документів сприяє збереженню фінансових надходжень до власної кишені!
Хто б що б вам не казав, куди б не тицяв пальцями і яких би не згадував документів
Запам'ятайте наступне:
НЕ ІСНУЄ НОРМИ СПИСАННЯ ПАЛЬНОГО ДЛЯ РОБОТИ БТР НА МІСЦІ.
Її просто немає.
Норма №1 Додатку №1 до наказу Міністра Оборони україни №01 від 06.01.1999 року, а також зміни до нього у наказі №513 від 13.10.2009 року НЕ ВИЗНАЧАЄ СПИСАННЯ ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛЬНОГО ДЛЯ РОБОТИ НА МІСЦІ КОЛІСНИХ БТР ТА БРДМ.
Ні
одного
слова.
Це означає, що все, що ви "спишете" за якимись мутними ще радянськими наказами, за чиїмись рекомендаціями "я знаю що ми так завжди робили" і воно "пройде", доведеться відкупити за власний рахунок.
Норма витрат пально-мастильних матеріалів для роботи на місці (літрів за годину) встановлюється лише для проведення занять з бойової підготовки, пов'язаних з тривалою роботою двигуна на місці. Тому що Норма враховує пуск, прогрів двигуна та короткі зупинки.
Норма витрат пально-мастильних матеріалів для роботи в русі (літрів за годину) встановлюється лише для випадків роботи з навісним обладнанням (а для звичайних танкістів та піхоти - це або колійний трал ПІД ЧАС РОБОТИ, або навісне бульдозерне обладнання ПІД ЧАС РОБОТИ.), а також у випадку буксирування іншої машини. У цьому випадку не застосовується норма для роботи в русі у літрах на один кілометр.
Норми для бронетанкової техніки визначені для руху по сухій польовій дорозі, для інших випадків існують додаткові надбавки (Норма 2), які можна застосовувати без обмеження (більше не існує обмеження на максимум 30%)
Уважне вивчення керівних документів сприяє збереженню фінансових надходжень до власної кишені!
БТР на колёсной базе и для БРДМ и мотоциклов нет нормы для проведения занятий по боевой подготовки так как не указано ни норм на работу на месте ни на работу в движении как например для БМП и танков
ВідповістиВидалитиВ движении норма считается в литрах на 100км. Если есть занятия по бп (вождение, например), то можно использовать эту норму. Плюс существует норма 2 (додаткові надбавки), из которой можно притянуть "тактичні навчання", или "рух по бездоріжжю", например.
ВідповістиВидалитиОпять же есть практика вешать к "бойовому злагодженню" "бездоріжжя" автоматом. Однако в приказе нигде не указано, что боевое слаживание=бездорожье. Поэтому это всё не более чем манипуляция незнанием.