Останній тиждень користується попитом:

четвер, 25 квітня 2019 р.

Правила експлуатації БРДМ-2 у літніх умовах

Зазвичай навчальні заклади не забезпечують офіцерів, відповідальних за експлуатацію техніки, знаннями з питань будови та експлуатації БРДМ-2. Тому досвід з експлуатації дуже часто доводиться здобувати самому, спираючись на аналогії проведені від тих зразків, будову та експлуатацію яких відомо.
Сезонне технічне обслуговування передбачає певний перелік робіт, які визначені у багатьох керівних документах, методичних рекомендаціях та інструкціях. Втім саме порядок експлуатації зразка влітку також має свої особливості, частина яких є очевидною, а частина - обумовлена конструктивними особливостями машини.

Зазначені тут правила стосуються БРДМ-2 у базовій комплектації. У випадку відмінностей у конструкції зразка (у тому числі доробок та модернізацій) слід враховувати нові конструктивні особливості машини.

Особливості експлуатації за високої температури та великій запиленості навколишнього повітря (БРДМ-2, ТО і ІЕ, кн.2, п.17.2, с.161-162)

- Під час руху ретельно слідкувати за показниками температури води та масла, не допускючи перегріву двигуна. У запобігання перегріву система охолодження повинна бути повністю заправленою, поверхня радіаторів - чистою, ущільнення радіаторів та жалюзі - справними, натяжіння ременів привода вентиляторів відповідати вимогам на їх регулювання (Прим. авт.: Прогин ременів вентилятора у середній частині між шківами при зусиллі 3 кг повинен складати 12-16мм.)
За необхідності систему охолодження дозаправити водою з додаванням трикомпонентної присадки.
Система мащення повинна бути повністю заправлена до норми, масляні радіатори повинні бути включені у систему.
- На малих привалах необхідно перевіряти нагрів вузлів ходової частини. При підвищеному нагріві одного з вузлів у порівнянні з однотипними необхідно визначити причину та, за можливості, усунути.
- Пальне та мастильні матеріали необхідно заправляти закритим струменем (пістолет), або вживати заходів для запобігання попаданню пилу під час заправки. Перед заправкою необхідно ретельно очищувати пробки заправних горловин та місця навколо них від пилу.
- Обслуговувати фільтри (особливо повітряочисник) суворо у встановлені терміни, дотримуючись правил їх обслуговування. Усі роботи по обслуговуванню фільтрів проводити у закритому приміщенні, а, за його відсутності - всередині машини, дотримуючись правил пожежної безпеки. Після зняття фільтру, відкриті місця корпусу фільтра, горловини карбюратора, трубопроводів ретельно закривати, щоби попередити попадання пилу всередину.
- У встановлені терміни (не рідше ніж через 15 днів) перевіряти рівень електроліту у акумуляторній батареї (прим. авт.: Перевіряється скляною або пластиковою прозорою трубкою, рівень електроліту повинен бути 10-12мм.), прочищати отвори у пробках, за необхідності доливати дистильовану воду. Мастику батареї протирати чистим ганчір'ям, змоченим у 10% розчині нашатирного спірту або соди, а потім витирати насухо сухим ганчір'ям.

Нехай літо не приносить неприємних сюрпризів.

Немає коментарів:

Дописати коментар