Останній тиждень користується попитом:

понеділок, 22 квітня 2019 р.

Правила експлуатації об.447 у літніх умовах.


Конструктивні особливості танка Т-64 накладають певні вимоги до порядку його експлуатації у літніх умовах. В цілому машина відносно непогано веде себе у теплу пору року (якщо не враховувати необхідність користуватися підігрівачем навіть за 5+ для деяких машин. Без законної можливості списати пальне), але в цілому Т-64 все ж таки схильна до перегріву і потребує певної кваліфікації механіка-водія.

Як то кажуть "якщо ви вже спробували все, спробуйте ще прочитати інструкцію".

Правила експлуатації Т-64 у літніх умовах [об.447А ТОи ИЭ, кн.2, с.612-613]:

- Під час руху машини уважно стежити за показниками контрольно-вимірювальних приладів. Система охолодження і змащування забезпечує підтримання оптимального (без обмеження потужності) теплового режиму роботи двигуна за температури навколишнього повітря до +40°С. (прим. авт.: Втім під час тривалого руху на 2-3 передачах навіть непогана у технічному відношенні машина може нагрітися до 110 і доведеться зупинитися і охолоджуватися. На Т-64 постійно треба контролювати температуру. Перегріти двигун дуже легко.)
- За температури навколишнього середовища 30°С і вище необхідно: опустити вихідні жалюзі і закріпити їх у цьому положенні (в передбаченні використання машини за призначенням, вихідні жалюзі повинні бути закріплені у верхньому положенні незалежно від температури повітря); встановити заглушку на отвір випуску з обвідного газоходу під сітку; поставити шайбу між патрубком від обвідного газоходу та фланцем труби додаткового масляного баку.
- Систему охолодження двигуна заправляти водою, пропущеною через пом’якшуючий фільтр, з додаванням трикомпонентної присадки. У випадку дозаправки 2-3л. дозволяється застосовувати воду без присадки. Воду у системі охолодження рекомендується не міняти. За можливості рекомендується зберігати злиту (при необхідності) воду у чистому посуді для послідуючої заправки в систему. (Прим. авт.: Рекомендується також перевірити справність датчика рівня охолоджувальної рідини. Лампочка "Втрата води" після пуску двигуна повинна засвітитися впівнакалу, при зниженні рівня охолоджувальної рідини лампочка світиться у повний накал. Датчик тупий і не розрізняє умисний недолив рідини і її випаровування. Якщо не долити до норми буде світитися завжди)
- Уважно слідкувати за рівнем електроліту в акумуляторних батареях та, за необхідності, доливати дистильовану воду до норми. (рівень електроліту 10-12мм від сітки) Регулярно проводити обслуговування акумуляторних батарей. (Прим. авт: Це означає що треба буде регулярно знімати/встановлювати акумуляторні батареї. Це малоприємно, але нагадаю, що ціна однієї - 16тис.грн)
- Слідкувати за зачохлінням усіх вузлів та механізмів, для яких передбачено чохли Знімати чохли рекомендується лише безпосередньо перед введенням у дію зачохленого механізму (вузла), або у передбаченні застосування машини за призначенням.
- У процесі експлуатації машини слідкувати за справним станом пилових щитків над гусеницями, захисної сітки та пиловідбивного щитка над жалюзі повітряочисника, оскільки при їх пошкодженні збільшується кількість пилу, що поступає до повітряочисника машини. (Прим. авт.: Під час заправки та дозаправки рекомендується накривати вхідну сітку над бункером повітряочисника. Дозаправку машини маслами та пальним у задню групу баків здійснювати лише при непрацюючому двигуні)
- Під час руху в колоні збільшувати дистанцію.
- Після несприятливих у пиловому відношенні погодних умов (піщана буря, вітер з пилом, тощо) перед початком руху провести повне щоденне технічне обслуговування у повному обсязі.

Немає коментарів:

Дописати коментар