Усім, хто полюбляє, або змушений розкидатися акумуляторними батареями свого підрозділу по навколишньому середовищу хочу нагадати наступне:
1. Якщо уважно подивитися у формуляр машини, то можна побачити, що акумуляторні батареї бронетанкового озброєння та техніки мають чотиризначний заводський номер. Цей номер зазвичай набито на центральній перемичці батареї разом з датою випуску та маркою акумуляторної батареї.
Наприклад:
12СТ-85 - перемичка між вивідними клемами
6СТС-170 (або інші батареї 12В) - перемичка навпроти вивідних клем
Якщо номер батареї не співпадає з зазначеним у формулярі зразка, до вас виникає два питання:
- де батарея з номером, що зазначений у формулярі?
- звідки батарея, яка фізично встановлена на машину?
2. Ціна батареї 12СТ85 (для прикладу) складає 16000 грн., 6СТ-170 - 17000 грн. (рекламу магазинові робити не буду). Як то кажуть - думай-те.
В принципі нічого страшного немає. Батареї з іншого підрозділу працюють на тому самому принципі що й ваші, і навіть не гірше. Але рано чи пізно прийде час передавати машину, здавати справи та посаду або спілкуватися з представником контрольно-ревізійного управління.
Для розпізнавання акумуляторних батарей у підрозділі існує поняття маркування акумуляторних батарей, приведених у робочий стан та встановлених на машину. Маркування батарей дозволяє ідентифікувати акумуляторні батареї за номером машини, за якою вони закріплені та за номером підрозділу, у якому знаходиться машина. Якщо у підрозділі за тих чи інших причин виникло пересортування акумуляторних батарей (дав сусіду покататься, видали з акумуляторної поки мої заряджають та т.ін), таке маркування дозволяє "знайти кінці", за умови, звичайно, відсутності злого умислу.
Акумуляторні батареї маркують:
Танкові акумуляторні батареї
З боку вивідних клем наноситься коротке найменування підрозділу (роти), у строю якого знаходиться машина.
Нижче наноситься стройовий номер машини (тризначний, визначений у наказі про введення машини у стрій та закріплення за підрозділом)
З правого боку (відносно вивідних клем) наноситься заводський номер машини, за якою закріплена акумуляторна батарея (можна знайти у формулярі машини, або на носі машини: для БТР-80 - праворуч на верхньому лобовому листі перед хвилевідбивним щитком, для БМП - зліва під фарою ФГ-127 (СМУ), для танків - праворуч на верхньому лобовому листі під фарою ФГ-125 (ТВН).)
З лівого боку (відносно вивідних клем) наноситься дата приведення акумуляторної батареї у робочий стан (як правило дата видачі на машину, записана у розділ "особливі відмітки формуляру машини).
На боці, протилежному від вивідних клем наноситься найменування підрозділу (роти) та стройовий номер машини, за якою закріплена акумуляторна батарея.
Автомобільні батареї:
На боковій стінці наноситься найменування підрозділу (роти), та реєстраційний номер машини (зазначений на чорному номері від ВІБДР)
На торцевій стінці вказується дата приведення акумуляторної батареї у робочий стан.
Як правило батареї маркують білою пентафталевою фарбою для внутрішніх поверхонь. Батареї білого (світлого) кольору маркують чорною фарбою.
На батареях, призначених для використання як буферної групи, по периметру корпусу червоною фарбою наноситься горизонтальна смуга товщиною 50мм.
На резервних батареях по периметру корпусу наноситься біла смуга шириною 50мм.
Висота цифр і літер - 50мм.
Ширина цифр і літер - 30мм.
Товщина ліній - 10мм.
Акумуляторні батареї - це особлива еротика для командира підрозділу.
То ж, краще, будьте еротичними з коханою жінкою, а не з свинцевими стартерними акумуляторними батареями.
Немає коментарів:
Дописати коментар