Останній тиждень користується попитом:

субота, 27 квітня 2019 р.

Правила експлуатації БТР-80 у літніх умовах

Звичайно не так багато вже, але ще залишилися у військах БТР-80. Ті самі, що деякі "фахівці" кажуть: "З двома, здається, камазовськими двигунами.". Так-так, саме вони. Тільки коли їх щойно зробили, вони почали рвати все і конструктори танків трохи перестрашилися, що БТР-80 до Ла-Маншу дійдуть швидше ніж танки. Тому вони добряче підпоїли конструкторів БТР-80 і розповіли їм страшну історію як один камазовський двигун почав розганяти другий камазовський двигун, вони обидва вибухнули, і у радіусі 500км. загинуло все живе. Тому ті подумали і вирішили залишити лише один двигун 7403.
І побачили вони, що це - добре, тому що до БТР-80 почав поміщуватися десант.
Це такий ліричний відступ.

В цілому ж концепція експлуатації БТР-80 влітку нічим не відрізняється від експлуатації влітку будь-якої іншої машини. Температурний режим, слідкувати за охолоджувальною рідиною, заправка закритим струменем, фільтри мити в "стерильних" умовах і перевіряти рівень електроліту у акумуляторних батареях. Напевно найкоротші рекомендації які я зустрічав.

Правила експлуатації машини у літніх умовах.
(БТР-80, ТО і ІЕ, ч.2, с.238)

Для забезпечення нормальної роботи машини у літніх умовах необхідно:
- Не допускати перегріву двигуна. Для попередження перегріву системи охолодження та мащення повинні бути повністю заправлені (Прим. авт.: Масло М10Г2К до верхньої мітки на щупі. Нагадую, що інструкція категорично забороняє запуск двигуна, якщо рівень масла у картері двигуна нижче ніж мітка "Н" на щупі. Також нагадую що двигуни для БТР-80 виробляє Росія, з якою у нас зараз війна. Тому запоротий без масла двигун буде коштувати всього 260000грн. Не буду рекламувати де знайшов. А цивільний камазівський трошки не такий. Рівень холоджувальної рідини повинен бути: у радіаторі - по нижню кромку паровідвідної трубки - а по суті - по самий край горловини, тої що одразу під кришкою; у розширювальному бачку - слід запам'ятати чотири цифри: 10,20,30,40. Так от дві поменьше - 10-20-це рівень антифризу від дна бачка. 30-40 - рівень води. Міряти або лінійкою, або паличкою, а потім линійкою). Поверхні радіаторів повинні бути чистими.
- Для запобігання попадання пилу у паливо та масло, пробки заливних горловин та заправних отворів перед викручуванням ретельно очищувати.
- Усі роботи по обслуговуванню фільтрів здійснювати у місцях, що виключають попадання у них пилу, піску, тощо. (Прим.авт.: Інші інструкції рекомендують робити промивку фільтрів у закритих приміщеннях: у сховищі, бліндажі, палатці, тощо. А якщо таких приміщень немає, інструкція БРДМ-2, наприклад, дозволяє, з дотриманням заходів пожежної безпеки, здійснювати промивку фільтрів всередині корпусу машини. Думаю, що цей принцип спрацює і тут.) Після зняття фільтрів відкриті місця ретельно закривати.
- При експлуатації машини в умовах підвищеної запиленості та високих температур виконувати вимоги керівництва "Батарея акумуляторна свинцева стартерна 12СТ85Р. Технічний опис та інструкція з експлуатаії". (Прим. авт.: А по факту - за допомогою скляної або прозорої пластикової трубки перевіряти рівень електроліту не рідше ніж раз на 15 днів, а краще раз на тиждень. Якщо рівень буде нижче 10-12мм. долити дистильованої води до норми, але не перелити. Прочищувати вентиляційні отвори у пробках батареї.)
- Вентилятори системи мащення та охолодження РК (Прим. авт.: роздавальної коробки) повинні бути увімкнені при високих температурах навколишнього повітря, при роботі у особливо важких дорожніх умовах, а також за необхідності знизити температуру всередині машини та на сидіннях десанту.

Немає коментарів:

Дописати коментар