Окрім визначених робіт сезонного обслуговування, слід також дотримуватися певних правил експлуатації машини у літніх умовах, щоб запобігти її невчасному виходу з ладу.
Для БМП питання бойової готовності на момент написання цього посту є більш актуальними ніж для танків, тому нагадаємо, що про це говорить інструкція з експлуатації:
Правила експлуатації машини у літніх умовах
(БМП-2 ТОі ІЕ ч.2, с.255)
Для забезпечення надійної та безвідмовної роботи машини у літніх умовах необхідно:
- Під час руху машини слідкувати за показниками контрольно-вимірювальних приладів. (Прим. авт: взагалі треба привчитися дивитися на прилади спостереження так часто як це тільки можливо. Перегріти БМП-2 не так просто, але бували і такі випадки)
- Систематично перевіряти повноту заправки систем охолодження та мащення (рівень води у системі охолодження повинен бути між середньою та верхньою міткою у розширювальному бачку), а також рівень електроліту у акумуляторних батареях (Для цього батареї треба від'єднати та витягти з машини. Перевіряється за допомогою скляної трубочки, але разово згодиться і прозорий корпус від ручки, на якому треба буде нанести дві мітки – 10 і 12мм. від зрізу трубки. Наприклад надряпати ножем. Рівень електроліту повинен бути 10-12мм. від сітки. Доливати дозволяється тільки дистильовану воду)
- Систему охолодження заправляти чистою прісною (м’якою) водою з додаванням трикомпонентної присадки. Воду у системі охолодження замінювати лише за крайньої необхідності.
- Забезпечувати нормальний тепловий режим роботи двигуна регулюванням навантаження та частоти обертання колінчастого валу двигуна та потоку повітря через стулки ежектора. (Прим. авт.: Не забудьте перед експлуатацією влітку закрити заслінку "ЗИМА-ЛІТО" і візуально перевірити відкриття клапана відсмоктування пилу з повітряочисника)
- Приймати міри по запобіганню попадання води всередину корпусу машини, у двигун та інші агрегати при подоланні водних перешкод. (Прим.авт.: Окрім брезентових ковриків існує ще кран та клапан зливу води з ежектора. Але про це поговоримо пізніше і окремо)
- Перевіряти нагрів бортових передач та вузлів ходової частини на дотик. У випадку перегріву виявити причину та усунути її. (Прим. авт.: Сама розповсюджена причина - відсутність мастила.)
- Під час зберігання машини оберігати бандажі котків від дії сонячних променів.
- Під час руху машини слідкувати за показниками контрольно-вимірювальних приладів. (Прим. авт: взагалі треба привчитися дивитися на прилади спостереження так часто як це тільки можливо. Перегріти БМП-2 не так просто, але бували і такі випадки)
- Систематично перевіряти повноту заправки систем охолодження та мащення (рівень води у системі охолодження повинен бути між середньою та верхньою міткою у розширювальному бачку), а також рівень електроліту у акумуляторних батареях (Для цього батареї треба від'єднати та витягти з машини. Перевіряється за допомогою скляної трубочки, але разово згодиться і прозорий корпус від ручки, на якому треба буде нанести дві мітки – 10 і 12мм. від зрізу трубки. Наприклад надряпати ножем. Рівень електроліту повинен бути 10-12мм. від сітки. Доливати дозволяється тільки дистильовану воду)
- Систему охолодження заправляти чистою прісною (м’якою) водою з додаванням трикомпонентної присадки. Воду у системі охолодження замінювати лише за крайньої необхідності.
- Забезпечувати нормальний тепловий режим роботи двигуна регулюванням навантаження та частоти обертання колінчастого валу двигуна та потоку повітря через стулки ежектора. (Прим. авт.: Не забудьте перед експлуатацією влітку закрити заслінку "ЗИМА-ЛІТО" і візуально перевірити відкриття клапана відсмоктування пилу з повітряочисника)
- Приймати міри по запобіганню попадання води всередину корпусу машини, у двигун та інші агрегати при подоланні водних перешкод. (Прим.авт.: Окрім брезентових ковриків існує ще кран та клапан зливу води з ежектора. Але про це поговоримо пізніше і окремо)
- Перевіряти нагрів бортових передач та вузлів ходової частини на дотик. У випадку перегріву виявити причину та усунути її. (Прим. авт.: Сама розповсюджена причина - відсутність мастила.)
- Під час зберігання машини оберігати бандажі котків від дії сонячних променів.
Немає коментарів:
Дописати коментар