У Збройних Силах України є достатня кількість БТР-70, які виконують бойові завдання на Сході України. Отже не зайвим буде розглянути питання експлуатації БТР-70 у літніх умовах.
Одразу зауважу, що ці рекомендації у повній мірі стосуються БТР-70 у оригінальному виконанні. Рекомендації щодо акумуляторних батарей та охолоджувальної рідини є загальними. Рекомендації з інших питань можна застосовувати лише з огляду на конструктивні особливості наявної модифікації
Правила експлуатації машини у літніх умовах.
(БТР-70, ТОі ІЕ, с.466-467)
Для забезпечення нормальної роботи машини у літніх умовах, необхідно:
- Уважно стежити за показниками термометрів та не допускати перегріву двигунів під час руху. Для попередження перегріву система охолодження повинна бути повністю заправлена (Прим. авт. : Інструкція рекомендує заправити воду з трикомпонентною присадкою. При цьому забороняється використовувати артезіанську, джерельну або (тим більше) морську. Прісну воду для зниження жорсткості рекомендується кип'ятити та фільтрувати через 5-6 шарів марлі. Воду після зливу рекомендується збирати та використовувати знову, оскільки часта заміна води посилює утворення накипу. Рівень води у заливних горловинах системи повинен бути до рівня нижніх кромок паровідвідних трубок, а у розширювальних бачках 30-40мм від дна бачка), поверхні радіаторів повинні бути чистими, а ущільнення радіаторів - справними.
- Для попередження попадання пилу у пальво та масло пробки заливних горловин та заправних отворів перед викручуванням та заправкою ретельно очищувати. (Прим. авт.: пальне рекомендується заправляти закритим струменем - через МЗА-3 або АПМЗ)
- Усі роботи по обслуговуванню фільтрів та повітряочисників виконувати в умовах, що виключають попадання на них пилу та піску (бажано у закритих приміщеннях). Після зняття фільтрів та повітряочисників відкриті місця корпусів фільтрів та повітряних горловин карбюраторів ретельно закривати.
- При експлуатації машини в умовах високої температури та при сильній запиленості повітря через 5-6 днів перевіряти рівень електроліту у акумуляторній батареї (Прим. авт.: Рівень електроліту перевіряти скляною або пластиковою трубкою. Нормальним вважається рівень 10-12мм. від сітки), видалити з батареї пил, прочистити отвори у пробках, долити дистильованої води до норми. Повітряочисники обслуговувати кожні 100 км. пробігу машини.
Правила експлуатації машини у літніх умовах.
(БТР-70, ТОі ІЕ, с.466-467)
Для забезпечення нормальної роботи машини у літніх умовах, необхідно:
- Уважно стежити за показниками термометрів та не допускати перегріву двигунів під час руху. Для попередження перегріву система охолодження повинна бути повністю заправлена (Прим. авт. : Інструкція рекомендує заправити воду з трикомпонентною присадкою. При цьому забороняється використовувати артезіанську, джерельну або (тим більше) морську. Прісну воду для зниження жорсткості рекомендується кип'ятити та фільтрувати через 5-6 шарів марлі. Воду після зливу рекомендується збирати та використовувати знову, оскільки часта заміна води посилює утворення накипу. Рівень води у заливних горловинах системи повинен бути до рівня нижніх кромок паровідвідних трубок, а у розширювальних бачках 30-40мм від дна бачка), поверхні радіаторів повинні бути чистими, а ущільнення радіаторів - справними.
- Для попередження попадання пилу у пальво та масло пробки заливних горловин та заправних отворів перед викручуванням та заправкою ретельно очищувати. (Прим. авт.: пальне рекомендується заправляти закритим струменем - через МЗА-3 або АПМЗ)
- Усі роботи по обслуговуванню фільтрів та повітряочисників виконувати в умовах, що виключають попадання на них пилу та піску (бажано у закритих приміщеннях). Після зняття фільтрів та повітряочисників відкриті місця корпусів фільтрів та повітряних горловин карбюраторів ретельно закривати.
- При експлуатації машини в умовах високої температури та при сильній запиленості повітря через 5-6 днів перевіряти рівень електроліту у акумуляторній батареї (Прим. авт.: Рівень електроліту перевіряти скляною або пластиковою трубкою. Нормальним вважається рівень 10-12мм. від сітки), видалити з батареї пил, прочистити отвори у пробках, долити дистильованої води до норми. Повітряочисники обслуговувати кожні 100 км. пробігу машини.
Немає коментарів:
Дописати коментар