Останній тиждень користується попитом:

понеділок, 22 квітня 2019 р.

Невловимий вологомасловідділювач.

- А це - невловимий вологомасловідділювач.
- Чому невловимий? Ось же він стоїть!
- Та тому що він нахрін нікому не треба.



Знайомтеся. Це - вологомасловідділювач БМП.
Чому до нього стільки честі? Я б не згадував це питання, якби не...
Що ж давайте по порядку.
Вологомасловідділювач - це (на хлопський розум) такий фільтр, задача якого полягає у відділенні від повітря вологи та масла. Встановлений він разом з автоматом тиску АДУ-2С на полці ніші правого борту (одразу під надмоторним листом - доступ з під ребристого листа) Працює він за інерційним принципом. Попадаючи у нього, повітря вимушене різко змінити напрямок руху, а більш важкі часточки масла та вологи відділюються та збираються у самому вологомасловідділювачі.
Звідки у повітрі волога? Вона завжди є у навколишньому повітрі. А компресор забирає нам повітря ззовні. От і волога.
Звідки у повітрі масло? Масло застосовується задля змащення самого компресора, тому воно також у повітрі присутнє. Отже у вологомасловідділювача завжди є робота.
Оскільки він не бездонний, рано чи пізно він наповнюється. Тоді механік-водій БМП повинен відкрити кран "ВЫБРОС КОНДЕНСАТА" поруч з своїм сидінням при працюючому на обертах 2200-2600об/хв на 10-20 секунд.





Відкривши кран, ми спрямуємо повітря по трубопроводу, воно витягне конденсат з вологомасловідділювача і викине його вміст назовні через ось такий отвір (лівіше):



Таким чином система є багаторазовою і здатна очищувати від домішок повітря, яке використовується у машині для: пуску двигуна (а основним способом пуску двигуна БМП є саме повітряний запуск), очищення приладів механіка, навідника та командира машини, забезпечення дублюючого контуру гальм, дублюючого приводу вимкнення головного фрикціону, для керування хвилевідбивним щитком, повітрязабірною трубою, клапаном відсмоктування пилу, обладнанням для тралення.
Втім відомі факти відключення приводу компресора шляхом демонтажу приводних ременів на підставі того, що "компресор починає кидати масло".
Якщо відкрити інструкцію з експлуатації, то видалення конденсату з вологомасловідділювача здійснюється на привалах та щоденному технічному обслуговуванні. Окрім цього пам'ятка на кришці силового відділення (праворуч від механіка-водія) передбачає видалення конденсату не рідше ніж через три години роботи. (див.малюнок вище).
Якщо не виконувати цю операцію, то рано чи пізно компресор "заб'є" вологомасловідділювач сумішшю води з маслом і як думаєте куди стане діватися масло, яке компресор продовжуватиме тиснути у систему під тиском у 150 атмосфер?
Хочеться також відмітити, що у танкістів на двигуні стоїть такий самий компресор, але вони не можуть його від'єднати, тому що у нього "мертвий" механічний привод. І, чомусь, у танкістів такої проблеми немає.
Але це - вже зовсім інша історія.

Немає коментарів:

Дописати коментар