Останній тиждень користується попитом:

вівторок, 14 травня 2019 р.

Перевірка індивідуальної документації зразка. Частина 1. Відомість індивідуальної документації.

Без індивідуальної документації машини формально не існує. Деякі посадові особи не приділяють перевірці та веденню індивідуальної документації значної уваги, втім її перевірка та подальше ведення є важливим елементом експлуатації машини. Чи потрібно нагадувати, що документація є невід'ємною складовою системи експлуатації.

Ось тут було розглянуто загальні питання по прийманню зразка БТОТ. https://ebtot.blogspot.com/2019/04/blog-post_29.html
Зараз більш детально зупинимося на окремих елементах і розпочнемо, згідно з нашим алгоритмом, з документації.

Будь яка перевірка індивідуальної документації машини розпочинається з Відомості індивідуальної документації.
Виглядатиме це якось так:
У деяких машинах відомість індивідуальної документації може входити у Відомість індивідуального комплекту ЗІП окремим розділом.
Тут перелічено усю документацію, яка придається до машини заводом-виробником. (або ремонтним підприємством). Якщо відкрити Відомість, побачимо таку картину:

І так далі...
Як бачимо, перелік містить:
Позначення (номенклатуру) документа (якщо вона існує. Наприклад сама відомість має позначення 447А.ЭД1-1). Це дозволяє нам звірити чи дійсно представлений нам документ є того самого змісту, що передбачено Відомістю.
Повне найменування документа.
Кількість на машині (зазвичай документація штучна, тому частіше буде 1)
Де розміщується (Як правило розміщується у сумці для документів, про що ми і можемо прочитати)
Відповідно до нашої відомості (а танкісти можуть скористатися цим переліком при прийманні об.447А) входять:
Документація загальна:
- Відомість індивідуального комплекту ЗІП - 447А.ЗИ1
- Формуляр машини об.447А
- Інструкція з користування спецінструментом та приладдям, що придаються у індивідуальний та груповий комплекти ЗІП - 4.И2
- Пам'ятка по подоланню броду - 3шт., які видаються на руки екіпажеві (частіше за все у тій самій сумці і валяються, бо нікому не треба)
Документація на складові частини виробу:
- Паспорт двигуна 457 (паспорт двигуна 5ТДФ)
- Ілюстрований перелік возимого інструменту та запчастин двигуна - КВК-102 (це - ще одна комплектувальна відомість. Для танків ЗІП двигуна описаний у окремому переліку і не включений у загальну Відомість ЗІП. Там просто посилання на КВК-102)
- Формуляр ГО-27 - ТГ1.570.000Ф
- Паспорт радіостанції
- Технічний опис та інструкція з експлуатації АКБ "Батарея акумуляторна свинцева стартерна 12СТ-85Р" - ФГ3.553.022.ТО
- Пам'ятка механіку-водію - 447А.ДЭП3
- Пам'ятка оператору - 447А.ДЭП1
- Пам'ятка з технічного обслуговування - 447А.ДЭП2-1
- Формуляр ПКТ
- Пам'ятка екіпажу з будови та експлуатації 2А46М
- Пам'ятка з технічного обслуговування. Додаток. - 447А.ДЭП2-1/1


У даний перелік для БМП також включаються:
- Паспорт (або формуляр гармати 2А42)
- Паспорт на 9П135М
- Інструкції з експлуатації ГО-27, радіостанції, ТПУ.
Це для однієї машини.
Недоцільно вимагати від особи, яка представляє документацію (або передає машину) чогось такого, чого немає у даному переліку (не у тому, що я навів, а у тому, що реально у Відомості написано). Поверх цього повинна бути (та й то не обов'язково. У випадку чого можна зробити і самому) контрольно-вивірочна мішень, журнал обліку недоліків у технічному стані зразка та план-завдання-екіпажу. Усі ці три додаткових документи (так-так, мішень - це теж документ) можуть бути виготовлені окремо самим приймальником. Тому на них можна не загострювати увагу.

Немає коментарів:

Дописати коментар