Без індивідуальної документації машини формально не існує. Деякі посадові особи не приділяють перевірці та веденню індивідуальної документації значної уваги, втім її перевірка та подальше ведення є важливим елементом експлуатації машини. Чи потрібно нагадувати, що документація є невід'ємною складовою системи експлуатації.
Ось тут було розглянуто загальні питання по прийманню зразка БТОТ. https://ebtot.blogspot.com/2019/04/blog-post_29.html
Зараз більш детально зупинимося на окремих елементах і розпочнемо, згідно з нашим алгоритмом, з документації.
Будь яка перевірка індивідуальної документації машини розпочинається з Відомості індивідуальної документації.
Виглядатиме це якось так:
У деяких машинах відомість індивідуальної документації може входити у Відомість індивідуального комплекту ЗІП окремим розділом.
Тут перелічено усю документацію, яка придається до машини заводом-виробником. (або ремонтним підприємством). Якщо відкрити Відомість, побачимо таку картину:
І так далі...
Як бачимо, перелік містить:
Позначення (номенклатуру) документа (якщо вона існує. Наприклад сама відомість має позначення 447А.ЭД1-1). Це дозволяє нам звірити чи дійсно представлений нам документ є того самого змісту, що передбачено Відомістю.
Повне найменування документа.
Кількість на машині (зазвичай документація штучна, тому частіше буде 1)
Де розміщується (Як правило розміщується у сумці для документів, про що ми і можемо прочитати)
Відповідно до нашої відомості (а танкісти можуть скористатися цим переліком при прийманні об.447А) входять:
Документація загальна:
- Відомість індивідуального комплекту ЗІП - 447А.ЗИ1
- Формуляр машини об.447А
- Інструкція з користування спецінструментом та приладдям, що придаються у індивідуальний та груповий комплекти ЗІП - 4.И2
- Пам'ятка по подоланню броду - 3шт., які видаються на руки екіпажеві (частіше за все у тій самій сумці і валяються, бо нікому не треба)
Документація на складові частини виробу:
- Паспорт двигуна 457 (паспорт двигуна 5ТДФ)
- Ілюстрований перелік возимого інструменту та запчастин двигуна - КВК-102 (це - ще одна комплектувальна відомість. Для танків ЗІП двигуна описаний у окремому переліку і не включений у загальну Відомість ЗІП. Там просто посилання на КВК-102)
- Формуляр ГО-27 - ТГ1.570.000Ф
- Паспорт радіостанції
- Технічний опис та інструкція з експлуатації АКБ "Батарея акумуляторна свинцева стартерна 12СТ-85Р" - ФГ3.553.022.ТО
- Пам'ятка механіку-водію - 447А.ДЭП3
- Пам'ятка оператору - 447А.ДЭП1
- Пам'ятка з технічного обслуговування - 447А.ДЭП2-1
- Формуляр ПКТ
- Пам'ятка екіпажу з будови та експлуатації 2А46М
- Пам'ятка з технічного обслуговування. Додаток. - 447А.ДЭП2-1/1
У даний перелік для БМП також включаються:
- Паспорт (або формуляр гармати 2А42)
- Паспорт на 9П135М
- Інструкції з експлуатації ГО-27, радіостанції, ТПУ.
Це для однієї машини.
Недоцільно вимагати від особи, яка представляє документацію (або передає машину) чогось такого, чого немає у даному переліку (не у тому, що я навів, а у тому, що реально у Відомості написано). Поверх цього повинна бути (та й то не обов'язково. У випадку чого можна зробити і самому) контрольно-вивірочна мішень, журнал обліку недоліків у технічному стані зразка та план-завдання-екіпажу. Усі ці три додаткових документи (так-так, мішень - це теж документ) можуть бути виготовлені окремо самим приймальником. Тому на них можна не загострювати увагу.
Ось тут було розглянуто загальні питання по прийманню зразка БТОТ. https://ebtot.blogspot.com/2019/04/blog-post_29.html
Зараз більш детально зупинимося на окремих елементах і розпочнемо, згідно з нашим алгоритмом, з документації.
Будь яка перевірка індивідуальної документації машини розпочинається з Відомості індивідуальної документації.
Виглядатиме це якось так:
У деяких машинах відомість індивідуальної документації може входити у Відомість індивідуального комплекту ЗІП окремим розділом.
Тут перелічено усю документацію, яка придається до машини заводом-виробником. (або ремонтним підприємством). Якщо відкрити Відомість, побачимо таку картину:
І так далі...
Як бачимо, перелік містить:
Позначення (номенклатуру) документа (якщо вона існує. Наприклад сама відомість має позначення 447А.ЭД1-1). Це дозволяє нам звірити чи дійсно представлений нам документ є того самого змісту, що передбачено Відомістю.
Повне найменування документа.
Кількість на машині (зазвичай документація штучна, тому частіше буде 1)
Де розміщується (Як правило розміщується у сумці для документів, про що ми і можемо прочитати)
Відповідно до нашої відомості (а танкісти можуть скористатися цим переліком при прийманні об.447А) входять:
Документація загальна:
- Відомість індивідуального комплекту ЗІП - 447А.ЗИ1
- Формуляр машини об.447А
- Інструкція з користування спецінструментом та приладдям, що придаються у індивідуальний та груповий комплекти ЗІП - 4.И2
- Пам'ятка по подоланню броду - 3шт., які видаються на руки екіпажеві (частіше за все у тій самій сумці і валяються, бо нікому не треба)
Документація на складові частини виробу:
- Паспорт двигуна 457 (паспорт двигуна 5ТДФ)
- Ілюстрований перелік возимого інструменту та запчастин двигуна - КВК-102 (це - ще одна комплектувальна відомість. Для танків ЗІП двигуна описаний у окремому переліку і не включений у загальну Відомість ЗІП. Там просто посилання на КВК-102)
- Формуляр ГО-27 - ТГ1.570.000Ф
- Паспорт радіостанції
- Технічний опис та інструкція з експлуатації АКБ "Батарея акумуляторна свинцева стартерна 12СТ-85Р" - ФГ3.553.022.ТО
- Пам'ятка механіку-водію - 447А.ДЭП3
- Пам'ятка оператору - 447А.ДЭП1
- Пам'ятка з технічного обслуговування - 447А.ДЭП2-1
- Формуляр ПКТ
- Пам'ятка екіпажу з будови та експлуатації 2А46М
- Пам'ятка з технічного обслуговування. Додаток. - 447А.ДЭП2-1/1
У даний перелік для БМП також включаються:
- Паспорт (або формуляр гармати 2А42)
- Паспорт на 9П135М
- Інструкції з експлуатації ГО-27, радіостанції, ТПУ.
Це для однієї машини.
Недоцільно вимагати від особи, яка представляє документацію (або передає машину) чогось такого, чого немає у даному переліку (не у тому, що я навів, а у тому, що реально у Відомості написано). Поверх цього повинна бути (та й то не обов'язково. У випадку чого можна зробити і самому) контрольно-вивірочна мішень, журнал обліку недоліків у технічному стані зразка та план-завдання-екіпажу. Усі ці три додаткових документи (так-так, мішень - це теж документ) можуть бути виготовлені окремо самим приймальником. Тому на них можна не загострювати увагу.



Немає коментарів:
Дописати коментар