Останній тиждень користується попитом:

вівторок, 15 жовтня 2019 р.

Правила експлуатації об.675 (765) у зимових умовах.



Завершено сезонне обслуговування озброєння і техніки і зараз, особливо за умов знаходження військ у польових умовах, актуальним стає питання правил експлуатації техніки у зимових умовах.

(БМП-2 ТО і ІЕ, ч.2, стор.257)

Зимові умови експлуатації машини визначаються температурою навколишнього повітря від +5град. та нижче. З усіх агрегатів машини впливу низьких температур найбільш підлягають силова установка, коробка передач, система гідрокерування трансмісії, а також акумуляторні батареї.

Основні труднощі виникають при пуску двигуна, який надійно можливий лише при відповідному тепловому стані, який забезпечується розігрівом холодного двигуна та підтриманням його у підігрітому стані протягом усього часу стоянки машини, якщо цього вимагає бойова обстановка.
Для прогріву двигуна використовується штатний підігрівач БМП.
Для прогріву системи керування машиною необхідно під час прогріву двигуна декілька разів, з витримкою 20-30сек. витиснути та відпустити педалі головного фрикціону та гальм.
(Якщо спробувати одразу після запуску холодної машини почати рух. то виявиться, що машина не має гальм та зчеплення, а у більшості випадків нездатна повертати у один бік. Це особливості констркції машини, яка н здатна адекватно реагувати на органи керування при більш в'язкому холодному маслі)
Основним признаком, який свідчить про готовність системи керування машиною до роботи, є відсутність падіння тиску масла (за манометром КП) у системі смащування при витисканні педалі головного фрикціону та гальм.

Для забезпечення надійної та безвідмовної роботи машини у зимових умовах, особливо за низьких температур навколишнього повітря необхідно:
- Запуск двигуна здійснювати лише після його розігріву підігрівачем. (в ході розігріву рекомендується користуватися номограмою розігріву охолоджувальної рідини - графік можна знайти на БМП на моторній перегородці, біля верхнього листа на місці механіка-водія. прим.авт.)

- Запускати холодний або недостатньо розігрітий двигун (навіть з буксиру) за температури навколишнього повітря нижче +5град ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.
- Під час руху машини уважно стежити за показами контрольно-вимірювальних приладів та підтримувати їх показники у рекомендованих межах.
- Для запобігання запотівання та обледеніння скла та окуляра приладу 9Ш119М1, протерти їх пензликом, змоченим спирто-гліцериновою сумішшю (стакан з спиртогліцериновою сумішшю та пензлик знаходиться у індивідуальному комплекті ЗІП машини)


Правила та порядок підтримання машини у підігрітому стані у польових умовах:

(БМП-2, ТОіІЕ, ч.2, стор.261)

Для підтримання двигуна у стані готовності до пуску при зупинах машини у зимовий час необхідно:
- Обрати площадку для стоянки машини, за можливості захищену від вітру.
- Закрити люки та кормові двері, а також заслінки ежектора та жалюзі.
- Накрити жалюзі над радіаторами та заслінки ежектора утеплювальними ковриками.
- Накрити машину укривочним чохлом.
- Не допускати зниження температури охолоджувальної рідини нижче 35-40град. При пониженні температури запустити підігрівач і розігріти охолоджувальну рідину до 80-90град.
- Не допускати розряджання акумуляторних батарей більше аніж на 25% (розряду)
- Якщо система охолодження заправлена водою, не допускати зниження її температури нижче 60 град.

Також слід не обходити увагою такі питання як порядок користування опалювачами, порядок обігріву приладів спостереження, розпалювання котла підігрівача за допомогою факела, а також порядок холодного пуску двигуна (із застосуванням БФП), які ми обов'язково розглянемо дещо згодом.

Немає коментарів:

Дописати коментар