Останній тиждень користується попитом:

понеділок, 21 жовтня 2019 р.

Правила експлуатації об.447 у зимових умовах.

Об'єкт 447А (437А) ТО і ІЕ ч.2. стор. 613

Розділ 19.2.
Зимовий період експлуатації характеризується низькою (від +5град. і нижче) температурою навколишнього повітря і сніжним покровом.

19.2.1. Особливості експлуатації у зимових умовах
В умовах низьких температур збільшується час на підготовку двигуна до пуску і його прогрів після пуску.
Окрім того, при низьких температурах погіршуються умови роботи озброєння, двигуна, агрегатів трансмісії та їх приводів керування, а також акумуляторних батарей.
Мороз ускладнює дії екіпажу при використанні машини.
Глибокий сніжний покрів та нерівний замерзлий грунт ускладнюють водіння машини взимку.

19.2.3. Правила експлуатації машини у зимових умовах
Для забезпечення надійної та безвідмовної роботи машини у зимових умовах експлуатації, особливо при низьких температурах навколишнього повітря, необхідно виконувати наступне:

- запускати двигун тільки після його розігріву підігрівачем. Запускати холодний або недостатньо розігрітий двигун будь-якими способами пуску при температурі навколишнього середовища нижче +5 град ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ. (розділ 18.6. - двигун вважається прогрітим і підготованим для роботи у всіх режимах, якщо температура охолоджувальної рідини та масла не нижче +75 град.)

- після тривалої стоянки машини за температури нижче -20град. перед підняттям даху силового відділення перевіритит наявність охолоджувальної рідини у системі охолодження (за необхідності дозаправити) та розігріти двигун підігрівачем до позитивної температури охолоджувальної рідини.

- після тривалої стоянки перші 200-300м. рухатися на нижчій передачі, щоби розігріти мастило у вузлах ходової частини та звільнити гусениці від льоду та снігу.

- під час руху машини уважно стежити за показниками контрольно-вимірювальних приладів. Для зменшення інтенсивності охолодження під час руху керувати заслінкою обвідного газоходу, для чого встановлювати рукоятку приводу жалюзі у відповідне положення. За дуже низьких температур вхідні жалюзі над радіаторами прикрити утеплювальними килимками.

- рекомендований температурний режим роботи двигуна:
допустима 75-100 град (для ОЖ "Антифриз")
рекомендована 80-90 град

- не допускати розряд акумуляторних батарей більше ніж на 25% (щільність електроліту, приведеного до +25 град. не нижче 1.22г/см3). Дистильовану воду у акумуляторні батареї, при зниженні рівня електроліту, доливати тільки перед пуском двигуна.

- заправляти пальне та масло, не допускаючи попадання снігу (води) у баки машини.

- систему охолодження заправляти низькозамерзаючою рідиною необхідної щільності (1.085 - 1.100 г/см3). Під час номерних технічних обслуговувань перевіряти щільність охолоджувальної рідини, та, за необхідності, доводити її до норми.

- заправляти (здійснювати заміну) масла (мастила) одразу після пробігу машини, поки її агрегати та вузли не вистигли.

- у випадку накопичення води на днищі зливати її крізь отвори у днищі машини, не допускаючи її замерзання.

- у передбаченні стрільби з гармати видалити мастило ГОІ-54п зі ствола та затвора та змастити їх рідким зброярським мастилом.

- підтримуючи машину у готовності до руху, підігрівати двигун підігрівачем у випадку зниження температури ОР до +40 град. навіть за короткочасних зупинок.

- при постановці машини на тривалу стоянку поза утепленим приміщенням видалити вологу з трубопроводів, відстійника та вологомасловідділювача повітряної системи, для чого:

  --при працюючому двигуні відкрити лючок на даху силового відділення (з лівого боку), відвернути на один-два оберти ковпачок вентилю зливу (торцевим ключем 17 - рожковий/накидний не влізає, головка може впасти вниз і доведеться підіймати дах) до виходу чистого повітря (без вологи) з отвору на кормовому листі.

  --завернути ковпачок вентилю зливу і закрити лючок.

  --повернути вниз до упору рукоятку крана гідропневмоочищення приладу спостереження механіка-водія, натиснути на пусковий важіль клапана ГПО і, протягом приблизно 1 хвилини продути трубопроводи.

  -- відвернути пробку відстійника (зправа від сидіння механіка-водія) на два-три оберти та перевірити вихід повітря з отвору на дні, завернути пробку.

  -- закрити вентилі балонів повітряної системи

- перед кінцевою зупинкою двигуна звернути особливу увагу на відкачування масла з коробок передач. (якщо забути це зробити при від'ємних температурах, то на ранок можна отримати машину, яка відмовиться запускатися будь-яким способом, окрім як з буксиру, та й те - лише після доброго розігріву підігрівачем. Двигун не зможе провернути коробки передач разом із застигнувшим маслом)

- за можливості одразу після зупинки двигуна закрити люки машини, накрити жалюзі над радіаторами утеплювальним килимком, накрити машину брезентом і, за можливості, засипати його краї снігом. Якщо машина заправлена водою, то, після зупинки двигуна, воду необхідно швидко злити (не забувайте точку зливу з теплообмінника підігрівача. Якщо забутися, можна зранку поміняти підігрівач).

Немає коментарів:

Дописати коментар