Останній тиждень користується попитом:

вівторок, 29 жовтня 2019 р.

Правила експлуатації об.172 у зимових умовах

Сезонне обслуговування техніки завершено, щодня стає прохолодніше і, поступово, набирає актуальності питання експлуатації техніки у зимових умовах. Посібники з переводу техніки зазвичай дають лише перелік робіт та документів, обходячи питання подальшої експлуатації зразка взимку.
Отже:
Танк Т-72А, ТО і ІЕ, кн2 (ч.2)
17.2.2. Правила експлуатації машини в зимових умовах.
Для забезпечення надійної та безвідмовної роботи машини у зимових умовах дотримуватися наступних вимог:
1. Суворо дотримуватися вказаного у інструкції з експлуатації порядку розігріву, пуску, прогріву та підігріву двигуна.
2. Рух починати плавно, без ривків. Після початку руху 200-300м. рухатися на нижчих передачах для розігріву мастила у вузлах ходової частини.
3. Не допускати роботи двигуна за температур охолоджувальної рідини нижче 65град, для запобігання осмоління двигуна.
4. Періодично перевіряти щільність низькозамерзаючої охолоджувальної рідини (1.085 - 1.100г/см3).
5. За температури повітря -30град та нижче, для забезпечення нормального температурного режиму двигуна, рекомендується встановлювати на вихідні жалюзі ліву кришку ОПВТ.
6. Підтримувати встановлений температурний режим зміною положення жалюзі.
7. Під час заправлення машини не допускати попадання снігу та води в баки машини.
8. Воду, яка накопичилася на днищі машини, зливати крізь отвори в днищі одразу після зупинки машини.
9. Заміну та дозаправку масел і мастил здійснювати одразу після пробігу машини, доки агрегати, вузли і масло в них не вистигли.
10. В передбаченні стрільби з гармати видалити мастило з ствола та затвора, після чого протерти їх гарчір'ям, просоченим мастилом МЗ. (або ГОІ-54п)
11. Для підтримання працездатності та запобігання розморожування акумуляторних батарей, що встановлені на машину, не допускати розряду батарей більше ніж 25% їх ємності (щільність електроліту, приведена до +20 град не нижче 1.22г/см3)
12. За температури навколишнього середовища -25град. та нижче, за умови стоянки поза утепленим приміщенням більше 6 годин, акумуляторні батареї рекомендується зберігати у опалюваних приміщеннях, окрім випадків, коли особливими вказівками передбачено зберігання батарей на машинах.
13. Після доливки дистильованої води у акумуляторні батареї та подальшого їх встановлення на машину, для відновлення рівня електроліту необхідно запустити двигун та попрацювати не менше 10-15хв.
14. При постановці машини на стоянку поза утепленим (+5град і вище) приміщенням необхідно:
- встановити машину на горизонтальний майданчик
- перед кінцевою зупинкою двигуна звернути увагу на відкачку масла з картерів коробок передач.
- закрити люки машини, накрити жалюзі над радіатором утеплювальним килимком.
- закрити машину брезентом та, за можливості, засипати його нижній край снігом.
15. При підготовці двигуна до запуску, якщо машина накрита брезентом, рекомендується готувати двигун до запуску не знімаючи брезент з машини повністю. (при цьому звернути увагу на дотримання заходів протипожежної безпеки в зоні випуску відпрацьованих газів з котла підігрівача)

Тримайте порох сухим, а двигун - прогрітим.

Немає коментарів:

Дописати коментар