Останній тиждень користується попитом:

понеділок, 17 липня 2023 р.

Сезонне технічне обслуговування бойової машини піхоти БМП-2 (БМП-1)

 Наведено перелік робіт з підготовки бойової машини піхоти БМП-2 (БМП-1) до зимового та літнього режиму експлуатації.

Боевая машина пехоты БМП-2, ТО и ИЭ, ч2, с.254-258

СЕЗОННЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Проводиться з метою підготовки машини до особливостей літньої (зимової) експлуатації


ЛІТО-ЗИМА
Провести (за потреби) ТО-1 (ТО-2) та додатково:
1. ТРИМПЛЕКСИ. Очистити шахти та посадочні місця приладів ТНПО-170А від пилу та бруду та протерти їх чистим ганчір'ям)
2. ЗИМА-ЛІТО. Відкрити заслінку зимового забору повітря до повітроочисника (заслінка "ЗИМА-ЛІТО") в положення ОТКРЫТО, рукоятку заслінки законтрити дротом.
3. ПАЛИВО. Злити з системи живлення літнє дизельне паливо, заправити дизельним паливом марки "зимове" або "арктичне", прокачати паливну систему насосом БЦН протягом 2-3 хвилин.
4. АНТИФРИЗ. Злити з системи охолодження воду та заправити систему охолодження антифризом марки М40.
- викрутити пароповітряний клапан
- відкрити кран опалювачів біля відсіку ФВУ
- відкрити зливний кран, зливний клапан та пробку в піддоні КП
- злити охолоджувальну рідину з системи у підготовану ємність
- закрити зливний кран, зливний клапан та пробку в піддоні КП
- заправити через воронку з фільтром в розширювальний бачок охолоджувальну рідину згідно сезону
- пустити двигун на 3-5 хвилин на обертах 800-1000
- перевірити рівень охолоджувальної рідини в розширювальному бачку та довести його до норми
- закрутити пароповітряний клапан
- закрити кран опалювачів
5. ПІДІГРІВАЧ. Перевірити роботу системи підігріву двигуна для чого пустити підігрівач, впевнитися у стійкості його роботи та заглушити його.
6. ОЧИСНИКИ. Встановити брудоочищувачі на 3-5мм до напрямного колеса
7. ГПО. Злити воду з бачків повітряно-рідинного очищення приладів (зважаючи на сучасну зимову погоду та розвиток цивілізації можна заправити будь-яку автомобільну рідину для омивача згідно сезону)
8. АКБ. Перевірити густину електроліту в акумуляторних батареях.
9. РЕГУЛЯТОР Замірити величину напруги регулятора на усьому діапазоні обертів двигуна, яка повинна складати 26,5 - 28,5В. Перевірити затяжку гайки роз'єма, болтів кріплення, кришок запобіжників та блока вимірювального регулятора


ЗИМА-ЛІТО
Провести (за потреби) ТО-1 (ТО-2) та додатково:
1. ЗИМА-ЛІТО. Закрити заслінку зимового забору повітря до повітроочисника (заслінка "ЗИМА-ЛІТО") в положення ЗАКРЫТО, рукоятку заслінки законтрити дротом.
2. ПАЛИВО. Злити з системи живлення двигуна паливом 5-6л пального для видалення відстою. Заправити систему живлення двигуна паливом марки "літнє", при цьому допускається допрацювання на зимовій марці пального (арктичне пальне підлягає заміні).
3. АНТИФРИЗ. Заправити систему охолодження водою з трикомпонентною присадкою. Заміну виконати згідно п.4 попереднього переліку робіт "ЛІТО-ЗИМА"
4. ОЧИСНИКИ. Перемістити брудоочищувачі на максимально можливу відстань від напрямних коліс.
5. ТРИМПЛЕКСИ. Очистити шахти та посадочні місця приладів ТНПО-170А від пилу та бруду та протерти їх чистим ганчір'ям
6. ГПО. Залити воду у бачки повітряно-рідинного очищення прицілів та приладів спостереження.
7. АКБ. Перевірити густину електроліту в акумуляторних батареях.
8. ППО. Перевірити вміст балонів ППО їх контрольним зважуванням (0,6-0,65кг)
9. РЕГУЛЯТОР. Замірити величину напруги регулятора на усьому діапазоні обертів двигуна, яка повинна складати 26,5 - 28,5В. Перевірити затяжку гайки роз'єма, болтів кріплення, кришок запобіжників та блока вимірювального регулятора

Немає коментарів:

Дописати коментар