Проте, загальний аналіз практичного виконання робіт контрольного огляду та щоденного технічного обслуговування розподіляє роботи між членами екіпажу таким чином, що кожен член екіпажу має безпосередньо свій напрямок виконання робіт, а також надає допомогу іншим членам екіпажу.
КОМАНДИР МАШИНИ
- Загальне керівництво та контроль за виконанням робіт з обслуговування машини та поповнення боєприпасів.- Безпосередньо обслуговує засоби зв'язку, прилади прицілювання та спостереження командира машини.
- Надає допомогу:
Навідникові в обслуговування озброєння
Механікові-водію в обслуговуванні електроспецобладнання
НАВІДНИК (НАВІДНИК-ОПЕРАТОР)
- Безпосередньо відповідає за обслуговування озброєння, приладів прицілювання навідника та поповнення боєприпасів
- Надає допомогу:
Механікові-водію в обслуговуванні трансмісії та ходової частини
МЕХАНІК-ВОДІЙ
- Безпосередньо обслуговує агрегати і механізми силової установки, силової передачі (трансмісії), ходової частини та електроспецобладнання
- Надає допомогу:
Навідникові та командирові машини в обслуговуванні озброєння та завантаженні боєприпасів
Зазначений розподіл робіт не є догмою, проте дозволяє більш рівномірно розподілити обов'язки у виконанні робіт технічного обслуговування та збільшити загальну якість та швидкість виконання робіт ТО.
Немає коментарів:
Дописати коментар