Останній тиждень користується попитом:

середа, 14 червня 2023 р.

Розподіл робіт технічного обслуговування між членами екіпажу

В ході виконання робіт технічного обслуговування часто відмічається нерівномірний розподіл обов'язків між членами екіпажу машини, побудований на хибному уявленні "хто за що в машині відповідає".

Проте, загальний аналіз практичного виконання робіт контрольного огляду та щоденного технічного обслуговування розподіляє роботи між членами екіпажу таким чином, що кожен член екіпажу має безпосередньо свій напрямок виконання робіт, а також надає допомогу іншим членам екіпажу.

КОМАНДИР МАШИНИ

- Загальне керівництво та контроль за виконанням робіт з обслуговування машини та поповнення боєприпасів.
- Безпосередньо обслуговує засоби зв'язку, прилади прицілювання та спостереження командира машини
- Надає допомогу:
Навідникові в обслуговування озброєння
Механікові-водію в обслуговуванні електроспецобладнання

НАВІДНИК (НАВІДНИК-ОПЕРАТОР)

- Безпосередньо відповідає за обслуговування озброєння, приладів прицілювання навідника та поповнення боєприпасів
- Надає допомогу:
Механікові-водію в обслуговуванні трансмісії та ходової частини

МЕХАНІК-ВОДІЙ

- Безпосередньо обслуговує агрегати і механізми силової установки, силової передачі (трансмісії), ходової частини та електроспецобладнання
- Надає допомогу:
Навідникові та командирові машини в обслуговуванні озброєння та завантаженні боєприпасів

Зазначений розподіл робіт не є догмою, проте дозволяє більш рівномірно розподілити обов'язки у виконанні робіт технічного обслуговування та збільшити загальну якість та швидкість виконання робіт ТО.

Немає коментарів:

Дописати коментар